Wednesday 2 April 2014

KETUA PENGARAH & CEO IATA HENTAM CNN DAN ANWAR #MH370#

Agenda media barat nak memburukkan Malaysia..Jadi mereka menggunakan peluang yang ada (Tragedi MH370) untuk mengkritik Kerajaan Malaysia kononnya pihak kerajaan lemah dalam pengurusan krisis MH370 dan menuduh Malaysia menyembunyikan banyak fakta dari pengetahuan umum..



Sebagai pengamal media antarabangsa yang terkemuka di dunia, mereka sediamaklum segala fakta dan maklumat yang diterima oleh pihak kerajaan berhubung insiden kehilangan MH370 perlu diteliti dan dikaji kesahihannya sebelum ianya diumumkan kepada awam.. Tetapi mereka sanggup mengenepikan etika mereka dengan melaporkan berita yang tidak sahih dan berat sebelah..

Apa yang lebih menyedihkan, segala usaha media barat untuk mencemarkan imej Malaysia di mata dunia bertambah mudah apabila gerakan mereka mendapat pertolongan pihak pembangkang yang mempolitikkan isu ini untuk kepentingan mereka..


Dan hasilnya...






Adakah kita sebagai rakyat Malaysia sanggup melihat imej negara kita tercemar disebabkan kritikan dan caci maki oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab ini hanya untuk merealisasikan agenda mereka.... 

Selanjutnya...... Empayar Pemuda

No comments:

Post a Comment